torsdag 3 mars 2011

Årsmöte och informationsmöte


Veckorna bara försvinner i ett nafs men vintern den består. Jag tycker inte att jag får något gjort men kanske försöker jag göra för mycket så det blir pannkaka av allt.
Nej, så galet är det kanske inte. I måndags var det årsmöte på Röda Korset och jag blev invald i styrelsen. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det innebär för arbetsuppgifter för mig. Hoppas jag kan klara av det.
Nu har jag fått brev från AF, den 14 mars är det inform.möte om jobb-och utvecklingsgarantin. Jag känner allt lite oro inför detta.
Det finns lite lediga jobb för tillfället som jag sökt, men jag har ingen förhoppning om att någon vill anställa en 63-åring. Så är det nog.

3 kommentarer:

  1. Det låter spännande med Röda korset, jag tror allt du klarar det.

    Du ska se att mötet med AF går bra, försök att tänka positivt även om det kan vara svårt ibland....!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Roligt att du blev invald :) vad jag kan förstå så brinner du för röda korset så det kommer att gå alldeles utmärkt. Inte då att det blir pannkaka, bara bra att ha många bollar i luften. kram

    SvaraRadera
  3. Förtroendet i Röda Korset, kommer du att klara av med bravur, Gunilla.
    Lycka till på info.mötet. Hoppas det blir bra.
    Kram!

    SvaraRadera