lördag 11 december 2010

Luciakröning


Vilken härlig kväll det blev i torsdags när alla frallor var bredda och uppätna.
Vårt val av Årets Anderstorpare uppskattades stort. Fyhrlund med ett hjärta på rätt ställe blev mycket glad för sin utmärkelse.
Lucian blev krönt och därefter fick vi avnjuta ett proffsigt och stämningsfullt sångprogram. Jag tror, om jag inte tappade räkningen, att alla tärnor och lucian sjöng solo. Så duktiga och modiga.
Tredje advent och oj, så många roliga saker jag har kvar att göra innan det blir jul.
Nytt för i år skall bli hemgjord glögg. Återkommer till det när jag kommit till skott.

1 kommentar:

  1. Härligt med Lucia. Men vems dotter är det som blev Lucia, måste nästan vara någon i min generation ju!!!???
    Och goa goa Fyhrlund....så jättekul att det blev han...jätte kul!

    SvaraRadera