tisdag 2 november 2010

Så var det med det

Tände det nya ljuset som jag köpte i Kulltorp i går, när jag kom hem från Ryhovs sjukhus. Nu har jag levt med diagnosen åderbråck i benen i två år. Nähä, det är inget fel på trycket i de stora venerna. Vad är det då? Nu är det bara att börja om igen. Svullnad, ont när jag går, kraftlös, vad kan det vara? Får se om någon kan lösa gåtan.
Ljuset brinner fortfarande i köket och har nu börjat att lysa i hela "snölyktan". Vackert.
Den lilla orkidéen köpte jag i lördags. Blomman är så söt. Hoppas på fler blommor. Den gillar svalt klimat.

Underlägget har jag komponerat och sytt här hemma i höst. Det skall bli ett till som jag skall duka med när vi äter vår julgröt.

1 kommentar:

  1. Vad trist att du inte fick något bra svar, du kanske ska testa att lägga om kosten, jag är som du vet förespråkare av LCHF. *ler*

    Tabletten blev fin, du kan snart vara med på hantverksmarknader du också.

    Finfina inköp.

    /Malin

    SvaraRadera