måndag 8 november 2010

Planeringsmötet är klart



Idag uppför sig inte min blogg sig som den brukar. Jag ser bara bokstäver och en massa tecken där bilderna skall vara. Får försöka att skriva lite ändå.
Det gnisslade lite måndagstrött på morgonen och ett vemod smög sig in i mitt hjärta.
Jag har nu försökt att skaka av mig det och satt igång med ett surdegsbak. Mina orkidéer har fått lite översyn. Skall dela min Pinocchio för den får knappt plats i krukan.
Sedan har jag massor att sy, iväg med dig, och massor att sticka.
Albin längtar alltid efter att matte skall hitta på något kul. Allt utom örondroppar.
Det lilla runda pelarbordet som jag har lånat eller köpt av min svärson, vet inte vilket ännu, blev så bra i mitt bibliotek. Det har beundrats både av H och min mamma.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas få se en bild på bordet sen.
    Saga var inte helt ute och cyklade och tyckte det var värt 500kr, jag kollade nämligen på Blocket och där låg många sybord mellan 3-500kr, visserligen fyrkantiga, tror inte jag hittade ett enda runt.
    Jag har inte ens sagt till Marcus kom jag på, men det är helt ok att ni lånar det.

    Jättefin orkidé

    /Malin

    SvaraRadera