söndag 3 oktober 2010

Konsertdax och ladda batteriet

Skall jag eller skall jag inte. Tillslut kom jag fram till det goda beslutet att gå på denna fina konsert. Till kyrkan och på konsert kan man gå ensam. Naturligtvis är det roligare att vara två men man får inte låta sig hindras från allt fint och trevligt bara för att man inte kan gå ensam.
Jag har känt mig upplyft även idag av den vackra musiken och framför allt sången.
När jag kom hem väntade god mat tillagad av H. Vår favoriträtt fläskfilé med grönpepparsås. Vi tröttnar aldrig på denna lättlagade rätt.
Idag har jag haft lite mammavård. Först tog vi en tur med bilen för att titta på hösten och sedan kaffe med ostkaka hemma hos oss.
Hon är så tacksam för att få komma ut lite men blir rätt fort trött och vill åka hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar