fredag 24 september 2010

Hissgardin

Vad gör jag egentligen på dagarna? Vet inte riktigt själv. När man inte har piskan över sig kan man tappa stinget ibland. Fast tack och lov känner jag att energin så sakta håller på att fyllas på igen.
Ett försök att sy en hissgardin á la fusk är nu klar. När jag hade satt upp den såg jag hur jag skulle ha gjort, men tyvärr kunde jag inte se det framför mig när jag höll på att sy. Får sy en till nu när jag har modellen klar i huvudet.
Min coachning som skulle varat i tre månader fick ett hastigt slut efter en månad. Blev föreslagen det av min coach efter att jag uttryckt min skeppsis för att få ett nytt jobb i min ålder. När jag sovit på saken så slog det mig, vad hände egentligen.
Fick trisslotter på min födelsedag och vann 2 x 50 kr. Det får bli till nya lotter. Tänk om man kunde vinna lite pengar, det skulle lösa många problem. Fast jag är nog inte ensam om att önska det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar