måndag 1 februari 2010

Nedräkningen har börjat

På fredag bär det av till arbetsförmedlingen för att anmäla mig som arbetslös. Jag håller på att fila på en liten sammanställning om mig själv, vad jag gjort och vem jag är. Ja, ja, jag ska åtminstone kunna svara på den frågan. Inte sitta som ett frågetecken.
För att pigga upp mig lite samlade jag lite ärvda saker och placerade dom på farmor Emmys skåp. Silversakerna är tre generationers dopgåva.





Den gamla toffeln har min mammas farfar haft. Kaffekvarnen kommer jag ihåg när min mormor malde kaffe på.
Idag har Albin och jag, husse hemma. Han har ont i halsen och helt igensvullnad på ena sidan i halsen.

1 kommentar:

  1. Så fint du pyntat.

    Det kommer säkert att gå bra att på inskrivningen på fredag.

    Hälsa till sjuklingen att han ska krya på sig.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera