tisdag 16 februari 2010

Nu är det på svart och vitt

Jag får erkänna. Jag har problem med höger och vänster. I förra inlägget skrev jag att båda plantorna var till vänster på bilden. Det skall vara den till höger är en Paph. och den till vänster är den vi tvistar om.
Idag har jag varit hos min jobbcoach. Det var ett trevligt och inspirerande möte.
Han blev imponerad av mitt cv. Inte så mycket av vad jag gjort utan hur jag skrivit mitt cv.
Det kändes ju bra.
Fick olika infallsvinklar på framtiden, inte helt främmande för mig, flera tankar har jag själv sedan tidigare. Får nu se hur jag går vidare eller om jag står kvar. Lite tror jag nog på ödet.

3 kommentarer:

  1. Härligt....fick du till bilden?
    Emmie sa att du ringt - jag hade migrän så jag var helt off igår :-(
    //Eva

    SvaraRadera
  2. Jo tack, det blev riktigt bra. Tacka Emmie.

    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vad kul med positiv feedback, det stärker självkänslan och att man kan känna sig nöjd med sitt nerlagda arbete.

    Spännande med orkidéerna.

    Kram
    Malin
    Ps, det har hunnit bli två kuddar till sen mitt förra inlägg och jag är inte förkyld längre, så ikväll har jag tränat igen.

    SvaraRadera