onsdag 9 juni 2010

Kamouflagetapeter


Ecotapeter ur Metallic och Wood i svagt lindblomsgrönt som ibland blir nästan vita när det är starkt ljus och idag med grått och mörkt väder blir grågröna med tydligt bladmönster. Jag är så glad för dom. Igår bar vi in möblerna igen (marmorbord är tunga), och nu återstår tavelhängningen och gardinerna. Jag tror inte att det blir någon tavla på mina vackra löv, det blir liksom tårta på tårta. Finns det någon som är intresserad av en stor tavla med bokskog så hör av er.
Jag tar gärna emot hjälp om det finns någon som har sinne för att hänga tavlor snyggt, det är så svårt.

2 kommentarer:

  1. Ser fin ut!

    Tavlan med skogen är så fin, jag ska fundera på om den passar någonstans här hemma. Den känns på något sett som när vi gick i skogen med Sussi och jag klättrade i träd.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra, välkommen att titta lite närmare. Kanske har du något som passar hos mig,

    SvaraRadera