lördag 19 juni 2010

Bröllopsyra

Ja nu har Victoria fått sin Daniel. Ett helt fantastiskt och väl genomfört bröllop. Det har varit en mysig och romatisk vecka på TV. Tack för det. Vi måste ju inte bara matas med katastrofer, våld och sorger.
I denna romantikens tid fick jag idén med att inreda mitt rum i gammaldags roscharm.
Gardintyget var nedsatt med 70%. Hurra nya gardiner för 150:- Mjuka och varma färger som gör rummet ombonat.
En liten tur på loppis idag och den söta rosenkorgen fick följa med hem plus två rosentallrikar. Tänk att jag hade en sådan sedan tidigare. När jag fick den vet jag inte riktigt men tallrikarna är nästan antika. För mig ett riktigt bra kap.

1 kommentar:

  1. Ja Victoria och Daniel var fina igår.

    Det var fina gardiner till ett bra pris.
    Kul med loppisfynd.

    Kram

    SvaraRadera