onsdag 7 april 2010

Studiebesök på Golvabia

4 solar av möjliga 5 ger jag till dagens industribesök. En doft av kaffe mötte oss i dörren när vi kom till deras helt nyinredda lunchrum. Mycket smakfullt och trendigt inrett. Först fick vi en presentation av verksamheten och sedan rundvandring på företaget. Tyvärr för vår del höll de på med en omflyttning av maskiner så en del av verksamheten stod still. Därav 1 solmiss. Skämt åsido, det var en trevlig förmiddag.
När jag nu var så nära så gjorde jag även ett litet besök på min nygamla arbetsplats. Där är numera väldigt ödsligt. Det är svårt för två personer att fylla upp de ödsliga lokalerna där det tidigare var full verksamhet och alldeles för trångt.

1 kommentar:

  1. Hej Gunilla !
    Nu hittade jag din blogg. Tycker att du är en aktiv människa kul och se hur mycket energi du har. Mvh Helen

    SvaraRadera