tisdag 19 januari 2010

Vardag i januari


Lite stillsamma och vintriga dagar tycker jag att det varit i början på denna vecka.
Kanske är det snön som dämpar allt liv.
Fick ett kontoutdrag i fredags för personalklubben på 4380:- som glömts bort. Jag har tagit kontakt med M som är kvar på företaget.
Idag när jag varit hos kiropraktorn för en kontroll(såg bra ut nu) åkte jag för att kolla efter ny mobiltel på El-giganten mötte jag två gamla arb.kamrater E och L och berättade för dem om pengarna. Vi bestämde att vi får försöka få tag i så många som möjligt för att kunna gå ut och äta tillsammans.
Väl hemma igen försökte H att pilla med mobilen och tro det eller ej men han fick ut skräp från laddningsstället och nu har jag mobilen på laddning. Nu har vi sparat över 1000:- kr: KANON!!

1 kommentar:

  1. Vilken tur att ni fick ut skräpet från telefonen så att den går att ladda igen.

    Vad kul med pengarna, låter som en vettig idé att gå ut och äta.

    Malin

    SvaraRadera