torsdag 12 april 2012

Vad har hänt

Jag måste erkänna att jag blev lite orolig när jag fick ett brev från Försäkringskassan idag och inte från Arbetsförmedlingen som jag väntade på. Jag skulle få en ny tid före den 15 april för ny handlingsplan och det är ju bara imorgon också som det är öppet. Jag öppnade brevet och förstod ingenting så jag ringde AF kundservice och fick tala med en jättetrevlig kvinna som inte heller förstod vad som hänt, men att det inte var som det skulle vara. Jag är faktiskt utförsäkrad från och med idag, eftersom jag inte fått någon ny handlingsplan.
Först erbjöd hon sig att skriva ut en ny åt mig, men ändrade sig sedan och sa att jag skall gå till min arbetsförmedling och visa upp mina papper så de kan reda ut det hela.
Hon gjorde en anteckning om att jag tagit kontakt med dem och avslutad samtalet med, så här får det inte gå till.
Hoppas att jag kan sova inatt för jag har varken sedelpress i källaren eller kan leva på luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar