tisdag 30 mars 2010

Tappade sugar

Något dito var det som Hasse Alfredsson sa en gång för länge sedan. Det är konstigt men 1 gång varje vecka känner jag det som jag är alldeles bortglömd och inte behövd. Då gäller det att sätta igång och jobba med sig själv, och jag lyckades även idag. Albin behöver mig. På med stegräknaren och ut och plocka påskris i skogen. Snön hade försvunnit där vi gick och njöt i vårsolen.
Sedan hem och laga middag och därefter till kyrkogården med påskliljor och därefter till badhuset och simma 500 m.
Hemköp på vägen hem, laga mat och därefter baka en chokladrulltårta till påsk.
Kanske behövs jag lite grand iallafall.

1 kommentar:

  1. Ja, det är nog lätt att känna sig bortglömd när man är arbetslös, så det är nog viktigt att hålla igång med diverse projekt och det verkar det som du gör.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera