söndag 21 mars 2010

Kyrkbesök

Idag tog jag mamma med mig till kyrkan. Det var familjegudstjänst som började 14.00 och 14.45 stod vi åter ute på parkeringen. Det hann aldrig bli långtråkigt. Därefter var det våffelfest i församlingshemmet men vi åkte och köpte semlor istället och fikade hemma. Våfflor är gott men jag sparar det till nästa helg istället eftersom vår frus dag (våffeldagen) är den 25 mars.
Nu är det bara 5 cm kvar att sticka på den andra raggsockan till Viktor och väldigt lite garn kvar. Spännande, kommer det att räcka?
Spännande och intressant är också boken jag läser nu. Mannen vi valde, av Herman Lindquist.
En oerhört noggrann beskrivning av Jean Bernadottes liv.

1 kommentar:

  1. Våfflor planerar jag också till helgen. Det passar bra med lite extra gott fika när Lasse fyller år.
    Sofie

    SvaraRadera