måndag 13 februari 2012

Det hjärtat är fullt utav



Hjärtan på tråd. Ja, så heter denna löpare som blivit klar precis till Alla Hjärtans Dag. Egentligen är det en julduk och den hade jag tänkt skulle vara klar till jul. Men så blev det inte. Jag tycker faktiskt att den är ännu finare i verkligheten, och jag känner mig ganska nöjd med den.



Vilka skall inte vara med på detta inlägg om inte mina två hjärtegryn. Hur jag än smyger när jag skall fota så håller Albin koll på vad jag gör. Konrad sover så tryggt, när han kryper tätt intill sin goe kompis och mentor. Bättre kan man inte ha det som liten hund än att få sova bredvid sin bäste vän.

1 kommentar:

  1. Gunilla, när jag såg duken på fb. kunde jag inte få för mig att den var ditt egna alster. Du är helt otroligt duktig i ditt hantverk.
    Jag beundrar dig, för visst måste det kräva både tålamod och noggrannhet, för att få till något så vackert.
    Duken är för fin för att bara få fungera som julduk.
    "Hjärtedukar" passar utomordentligt bra, hela året.
    Kram!

    SvaraRadera