fredag 30 december 2011

Gamla året ut - det nya 2012 in.



Nu har åter ett år passerat. Ute i världen har hänt många stora katastrofer som vi små människor försöker att klara av, förstå och ta oss igenom. Jag själv har varit förskonad från någon större tragedi.

Ja, ja en bil fick se sitt avslut hos mig, men det kan inte klassas som någon värre händelse, och en ny bil har tagit den gamles plats. Visserligen kostar det och jag är ju fortfarande arbetslös, men en bil behöver jag om jag skulle få något arbete igen.

Fast visst har jag jobbat mer detta året än förra året, då det var 0 dagar. I år har jag haft arbete i nästan 2 månader. Jag är nöjd och hoppas på fler chanser till arbete.



Vem skall ligga i denna lilla säng? Det får bli det nya årets händelse.

Nu önskar jag alla ett GOTT NYTT ÅR med många trevliga händelser.

1 kommentar:

  1. GOD FORTSÄTTNING, Gunilla!!
    Vilken tjusig Paphiopedilum! Undra på det, med en så fin, övervakande Ängel :)

    Nu har du fått mig att börja det nya året med att vara nyfiken ;)
    Skall familjen utökas??

    Jag tror på att du kommer få en hel del arbete framöver. Duktig arbetskraft efterfrågas.

    Kram!

    SvaraRadera