tisdag 1 november 2011

Knepig badkasse


Ja, så är ännu ett arbete klart. Den är tänkt som bad eller träningskasse för någon liten utövare. Egentligen finns det en adresslapp på denna kasse, men jag vet inte ännu var den hamnar. Jag har ju några stycken att fråga, och om ingen gillar den, får den stanna hos mig.
Det var bland det bästa jag gjort att börja sy lapptäcksarbeten. Det är så roligt.

När det är min tur att köra till kursen nästa gång, kan vi åka i min nya bil.
Om ca en vecka kan jag hämta den. Jag tänker och längtar efter den varje dag.

Nu börja det dra ihop sig till julmarkand och Lucia. Allt hänger lite löst för tillfället, men jag säger som optimisten, det ordnar sig säkert.

1 kommentar:

  1. Kanonfin...men väntar med spänning att få fotobevis på nya bilen *ler*

    Kramiz Eva

    SvaraRadera