fredag 21 maj 2010

Ge upp

  • NEJ, det skall man inte även om det är väldigt förb.. motigt ibland. Registrerade mig på ett bemanningsföretag idag. Innan jag var helt klar grät jag och nästan vacklade ut från datorn. Det känns som varje tanke, händelse, förhoppning skall grävas fram, det blir liksom inget kvar av mig själv till mig. Jag gick som i dvala ända till dotter A kom och hjälpt mig att installera fotoramen som vi fick i julklapp. Jag fick oxå lite undervisning som skall göra det lättare att få allt att fungera. Felet låg antagligen hos mig själv. Hoppas bara att jag kommer ihåg hur jag skall göra när det behövs.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du fick hjälp av A.
    Jag skulle annars en tur till A-torp imorgon för att hämta en såg hos A.
    Men vi kanske hinner komma förbi ändå.

    SvaraRadera