måndag 28 december 2009

Otursdag

Usch, vad det var dumt idag.
Först var det mamma som blivit förkyld och behövde hjälp. Benen bar henne inte på morgonen och det var inte lätt för henne att klara sig själv.
På väg från henne gick jag i egna tankar, satte mig i bilen och skulle köra iväg.Eftersom vägen var helt isig och ojämn styrde det inte som jag ville, utan jag körde lite fram och tillbaka, tills det dök upp en tjej vid sidan och kallade på min uppmärksamhet. Jag hade backat på hennes parkerade bil. Hon stod precis bakom mig men jag hade inte sett henne.
Jag gav henne namn och tel.nr och hon sa att de skulle höra av sig i e.m, men det har dom inte gjort än.
Igår var det trevligare. Vi var hos Matilda som fyllde 12 år.

1 kommentar:

  1. Oj, vilken otur. Jag har gjort likadant för några år sedan, men som tur var blev det inget på den bilen jag backade på.

    Malin

    SvaraRadera